Ditt namn: Sara Caroline Stern
Din ålder: 16
Din längd?: 169 cm
När har du födelsedag?: 15 September
Vilket stjärntecken är du?: Jungfru
Vilken skola går du i?: Wagentinsskolan i Östersund
Bästa ämne i skolan?: Vi läser inga många ämnen, så det kanske är svenska?
Sämsta ämne i skolan?: idrotten
Vilken är din Favoritfilm?: remeber the titans, forrest gump, stand by me, allt  med paul walker
Vilken är den sämsta film du sett?: kill bill
Bästa bok du läst: da vinci koden, av ban brown
Sämsta bok du läst?: öhm.. kommer inte på vad den heter
Din favoritfärg?: blå och vit
Ditt favorit tv-program?: grey's anatomy, csi, ugly betty, desperate housewives, scrubs, sex and the city m. fl
Bästa resemål?: grekland, kreta
Vad har du för skostorlek?: 38
Vad är din favoritdryck?: päronlättdryck
Din favoritmat?: mjölkmakaroner och falukorv
Har du några husdjur?: 2 hundar vid namn tanja och molly
Utövar du någon sport?: fussball


DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

kramat min mormor: nej
slagit någon: ja, det ska väl vara olivia och maria isåfall, och pappa
spelat basket: nej
vunnit en match: nej
gått på bio: nej
städat rummet: nej
bakat en sockerkaka: nej
ätit pizza: nej
skrikit åt någon: ja, mamma, pappa och johanna
varit uppe längre än 02,30: nej
åkt flygplan: nej
åkt tåg: nej
pratat i telefon i mer än 40 minuter: nej
slösat över 30 kr på godis: nej
pratat i en telefonautomat: nej
spelat dataspel: nej, eller räknas harpan?
köpte kläder/skor: nej, eller jag har köpt en väska också har jag beställt lite kläder som har kommit i veckan


DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:

retat någon: ja, min lillasyster
gått på toa mer än 10 gånger: öhhhhhhhhhhhhh
ätit prinsesstårta: nej
hoppat ut i snön och skrikit jag lever: nej
lagat mat ur kokbok: nej
gett någon komplimanger: ja-a
lyssnat på winnerbäck mer än en timme utan att stänga av: nej
använt handkräm: nej
borstat tänderna: ja
bäddat sängen: nej
sparat pengar i spargris: nej
sagt hej på hebreiska: öhm, nejjjjjjjjj
pussat någon: ja-a, mina hundar och tovan
sagt jag hatar dig: nej
sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: nej


JUST NU:

sjunger jag: nej
gungar på stolen: nej
lyssnar på musik: nej
kliar mig på näsan: nej
hostar: nej
äter: nej
hoppar: nej
lyssnar på techno: nej
lyssnar på klassiskt: nej
lyssnar på winnerbäck: nej (hah, det vart nej på alla)


VÄLJ BLAND:

svart eller vitt: vitt
katt eller hund: hund
natt eller dag: dag
solsken eller månsken: solsken för då blir man brun (jag copycattade olivia)
sommar eller vinter: SOMMAR!!
julafton eller födelsedag: födelsedag
film eller bok: film
höstpromenad eller vårpromenad: vårpromenad
radio eller cd: radio
färg eller svartvitt: det änna olika
tv eller radio: tv
buss eller bil: bil
coca cola eller fanta: fanta
innebandy eller fotboll: fussball
titta på tv eller stirra in i väggen: titta på tv
gå i skolan eller jobba: skola


HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN?: nej
ISÅFALL VEM?: se ovan
ÄR DU KÄR?: nej. eller jo, jag är jämt kär i paul walker (som olivia)
VEM PUSSADE DU SENAST?: tova
PUSSADE DIG SENAST?: tanja
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST?: -
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?: på skoldagar; 05.10, 06:45, 07:15 eller 08:30, helger så är det allt mellan 10 och 12
VILKA HATAR DU?: jag hatar nog inte, jag starkt ogillar
VILKA BRYR DU DEJ MEST OM?: familj, släkt och vänner
GILLAR DU ATT SLÅSS ELLER?: nej
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?: underkleder och mjukskleder
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL?: den 14 april kanske? eller riktigt full vet jag inte..
ÄR DU SERIÖS?: ibland så
VILKEN TJEJ GILLADE DU BÄST I DIN KLASS?: gillade? sen 9an så är det solklart fridan!
VILKEN KILLE GILLADE DU BÄST I DIN KLASS?: öhm.. alla killar var faktiskt grymma!
HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?: vi äger 3 bilar
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?:
ISÅFALL,VAD HETER DE?: johanna, tova och san(dra)
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?: brunt
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?: snedlugg, långt och lockigt
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: blåa
VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: mera blåa!
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN?: PAUL WALKER
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?: päls, apelsin, tomat, kiwi m.m.
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR?: jag går samhälle/media-text på wargen!
FAVORITFÄRG?: blå och vit
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?: landet fo shoooooooo
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?: nej
GILLAR DU ATT LAGA MAT?: nja
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONDHAND?: jag säger som olivia, det spelar ingen roll
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?: lagomt många
VAD GRILLAR DU HELST?: kött
VAD HAR DU PÅ MACKAN?: hushållsost
VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?: choklad!
BÄSTA GLASS?: i löv everyglass
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU?: tovan <3
VEM ÄR SÖTAST JUST NU?: tovan <3
VAR HAR DU ONT?: ingenstans
VEM ÄR BÄST JUST NU?: tovan <3
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?: ibland ja
TUFFASTE LÅTEN?: tuffaste? ööööööööööh :P
VAD HAR DU MVG I?: jag vet inte.. vi får inte veta sånt, men i engelska och svenska så står jag stadigt. men i 9an så hade jag MVG i SO, HK, engelska och idrott.
VAD HAR DU IG I?: jag har inte IG i något och har aldrig haft (hej jag skryter)

Kommentera

Publiceras ej