jag är fortfarande jätteledsen över att min desing inte synd för alla, utan bara för mig, så tillsvidare dår den vara vit och tråkig, men jag ska fixa det lite senare i helgen, för jag vill ha den så som jag ser den.

numera så går jag alltså SP1f på wargentinsskolan. nu första veckan så har vi mest bara lekt namnlekar osv. men nu så kan namnen på minst halva klassen i alla fall, grattis till mig.
klassen verkar vara jättebra, men jag har inte hunnit fått någon uppfattning än eftersom att vi bara har gått tillsammans i en vecka. jag har umgåtts med olivia såklart, och även några nya ansikten.
i tisdags så gick jag och 2 andra tjejer från klassen, josefin r och josefin p och fikade på tehuset, det var mums! och dom är jättetrevliga tjejer, och ingen av oss kände varandra sen innan.
igår så var jag och olivia med tove och sofie, två tjejer från klassen, och dom är jättetrevliga! dom ska det bli kul att lära känna lite mer.

jag kan trösta mig med att jag inte är den enda som går om ett år, utan 2 killar i klassen som gick teknik respektive något annat.. förra året, så jag är ej ensam.
idag så hade jag möte med min studievägledare, och eftersom att jag redan har gått ett år på gymnasiet, och läst vissa kuser, så behöver inte jag plugga lika mycket som mina klasskompisar.
snart så kommer mitt schema att se ut såhär; 
 
fast egentligen så hade jag kunnat slippa läsa engelska a (blå) och idrott och hälsa (rosa), men jag vill inte ha bara nån lektion om dagen, för då kommer jag nog tappa motivationen att gå till skolan för att ha en enda lektion om dagen ungefär, och vad jag ska jag göra medans alla mina kompisar har lektioner? 
 
resten av veckan så har jag gått på stan och shoppat, fikat och umgått med en massa brudar. maria, olivia, sara, frida och jennifer är några utav dom.
jag älskar att fika, det är så himla mysig och gott! jag ska börja lägga mina pengar på fika istället för mat, kläder m.m. för vem behöver det när man kan fika bort sitt liv? YES! nämen fika är gott. jag tycker om tings och tehuset.

imorgon så ska pappa åka in till lägenheten och sätta upp mitt nya bord, stolar, mattor, dukar m.m. så nu börjar äntligen lägenheten bli klar! snart så blir det inlyttningsfest.

förrsten så är jag sjuk/förkyld. jag hade feber igår och ingen matlust, samma sak idag.. också låter jag ganska roligt när jag pratar, man skulle kunna tro att jag är i målbrottet.
men annars så är det bra!

Kommentera

Publiceras ej