igår så ville inte bloggen att jag skulle skriva här. humpf.

igår så var jag vaken till 02:30 eller så var den 03:30.. fan, jag vill kunna sova!!!! men jag sov i alla fall till 12:30, men jag låg i sängen och tänkte till 14:10.. jag låg och tänkte på gamla minnen som i sommras till exempel, då vi först var i bispgården och det var asvarmt och vi ville bada, men inte på järåbadet för där skulle det säkert vara fullt med folk, så vi åkte ändå bort till öratjärn och var där i 10 minuter för det var överbefolkat och fullt med getingar och bromsar, så vi åkte tillbaka till bispgården och badade på järåbadet ändå. fan vad less du vart, men vi badade tillslut i alla fall. vi körde 10 mil på en vespa då, halva dan gick bort.

på onsdag (imorgon) kväll så åker jag in till stan med 20:00 bussen för jag ska på skolan på torsdag och fredag, det kommer nog att gå bra. på fredag så skulle jag egentligen på hockey med olivia men jag hinner inte för skolan och bussar, ja det funkar inte. =/ jag som ville! jag har aldrig varit på hockey i hela mitt liv. jag får gå någon annan gång.

jag vill gå på metallica 12/7!!!!!! fast biljetterna är ASdyr, men jag vill gå ändå. jag kanske ska ta och fråga pappa min.. fast han lyssnar inte alls på dom, men han kanske går om jag vill gå? knappsats, men det är värt ett försök. jag har hört att ungefär halva hammarn ska dit, och jag vill ingå i halva hammarn.

snart så är det lov, och då vill jag vara med er! alla mina vänner. ring mig, jag saknar er.

18:38

Blond eller brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon
Vanilj eller Choklad
Hund
eller Katt
Christina Aguilera eller Britney Spears
Rosa eller Lila
Tv
eller Dator
Hockey eller Fotboll
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Guld eller Silver
VH1 eller MTV
Sanning
eller Konsekvens
Harry Potter eller Lord of the Rings
Vinter eller Sommar
Stjärnor
eller Månen
Sko eller Sandal
Bad eller Dusch
Svart eller Vit
Långt hår eller kort hår
Klänning eller kjol
Mobil eller telefon
Lägenhet eller hus
Ring eller halsband
Jordgubb eller hallon
Höst eller vår
Jeans eller leggings
Jul eller påsk
Afrika eller Asien
Bil eller buss
Nagellack eller läppstift
Hav eller sjö
Nyår eller Midsommar
Plugga eller arbeta
Fängelse eller döden
Löshår eller Äkta
Ipod eller Mp3
Lång eller kort
Snowboard eller skidor

Kommentera

Publiceras ej