äntligen hemma! fast jag har mest bara varit stressad sen jag kom hem.. jag blir stressad av att sitta framför datorn, i alla fall så vart jag det idag. ICKE BRA.

skoldagen var seg som fanken, men jag gick på alla lektioner och åkte sen hem 15:45. sen jag kom hem så har jag suttit här! jag hat lunarstormat, bilddagbokat (http://carolinestern.bilddagboken.se), bloggat, laddat hem massa musik, zonline, kollat på resor m.m, ganska mycket faktiskt.
momma, moffa, mikael och ludde var här ikväll och busade ett tag, och kollade på lets dance. eftersom att mamma kollar på det varje fredag så blir det automatiskt att jag också kollat på det, och jag skaffade mig en favorit redan från början, nämligen lattjolabjan-tobbe! hoppas att dom vinner nu ikväll.

imorgon så har jag mycket att göra! handla mat och grejs till cupen, leta fram alla grejer som jag ska ha med mig och sedan packa det, sola, duscha och göra en skiva endast för denna speciella helg!
jag hoppas verkligen att cupen i helgen blir så rolig som jag har tänk mig. jag vill spela bra fotboll, ha kul och ragga på killar. jag ska ta en massa bilder som jag kommer att lägga upp på bilddagboken sen, så håll utkik! jag ska ta kort på alla snyggingar (och jag hoppas att det finns många snyggingar där).
maria och olivia ska åka med våran röda passat dit, hihi! det kommer nog att bli askul, för jag har ALLTID kul med dom där brudarna. ÄLSK! <3

just nu så håller jag på att ladda hem en skiva med kent. jag vet att kent är ganska "gammalt" men jag tycker att dom är bra! dom är hetast i min musik-värld just nu. och snook! snook som ska på yran!!!!!!!!! jag måste se dom. och en massa andra coola artister ska också dit! jävligt bra. yran 2007 kommer att bli bäst.


image35

Kommentera

Publiceras ej