jag tänkte börja med att berätta lite om hur min dag har varit hitlls;
jag vaknade runt 9.30 av att mamma var och gick med skor utanför mitt rum, jag försökte somna om för jag tänkte "jag måste ju vara utvilda inför kvällen och natten så jag håller mig pigg och vaken länge". jag försökte i en halv timme innan jag gav upp.
jag började min morgon med att sitta här och snoka lite, och äta lite vitaminer, jag vart faktiskt genast piggare. jag struttade runt och hjulade, gjorde rondater, stod på händerna, dansa och jag lyckades faktiskt göra hela 4 armhävningar i rad!! och ja, mamma fick bevittna allt detta och hon skratta en hel del åt mig.
vid tolv-ett så hoppade jag in i duschen, som egentligen skulle ta fem minuter, men för mig så vart det en snabbdusch på 40 minuter ungefär. hihi.

direkt när jag hade duschat klart så gick jag och mami ner på strandliden för att sola, mycket mycket skönt! det var så varmt och härligt, jag ville att det inte skulle ta slut. solariet är en av mina nya kärlekar.
efter det så åkte jag, pappa och johanna ner på ICA för att handla. på min inköpslista så stod det;
- bananer
- red bull
- dextrosol
- kexchoklad/sport lunch
- fanta
- baguetter (fast det vart fullkornsbröd istället)
det var ett äventyr att införskaffa mig allt det där, vi åkte först på ica, sen på prix och sist men inte minst på statoil eftersom att allt inte fanns på en och samma affär.

och resten av dagen så har jag packat en massa massa, fast jag har ännu inte packat klart allt. jag var tvungen att byta väska för den första väskan var för liten, och även fast jag har en större nu så måste jag ändå ha med mig en big påse. jah hoppas att jag icke glömmer nåt viktigt hemma.

ikväll 19:30 så åker ragunda F92 till krokom, fanken vad kul det kommer att bli!! först och främst så är jag där för att spela fotboll såklart, sen för att ha kul, sen för att vinna och sist men inte minst för att ragga. :P helgen kommer att bli asbra förhoppningsvis.

uppdateringar angående storsjöyran!
nu så har några nya artister blivit klar för yran 2007, och dom hetaste namner är;
- the ark
- the hives
- snook
- millencolin
- the pipettes

- sahara hotnights
- timo räisänen
- timbuktu
- linda sundblad
- martin stenmarck

(dom som är skriven i tjock stil är dom som jag måste måste måste se)

nu så kom sandra och kristoffer och vi skall äta. jag skriver mera antingen innan jag åker eller på söndag.

har världens bästa helg!

Kommentera

Publiceras ej