imorse så klev jag upp kvart i åtta, sjukt tidigt! jag är så himla trött, jag sov bara 6 timmar inatt, inte bra, inte bra. jag skulle vara hos tandläkaren strax efter nio, så jag var tvungen att gå ända från mig till sjukan, och det är sjukt långt en fredagmorgon, det kanske "bara" är 2 km dit, men det är 2 kalla och trötta kilometer. och sen 2 km hem igen, nu är energinivån på minus.

jag tog ledigt från franskan idag för jag trodde att jag skulle bli hos tandläkaren länge, men det tog inte så länge som jag trodde, så jag hade kunnat ha varit med på minst halva franskan, men jag orkade verkligen så jag gick hem.
jag har en samhällslektion 13.15, och innan dess så måste jag dammsuga, äta och sova, bajz också, jag orkar inte..

och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra ikväll. det är fest på G, men jag har så sjukt ont i magen konstant, och nu så har jag tandvärk i hela underkäken, fan vilken rolig vecka jag har framför mig.. magsmärtor och tandvärk.
jag är inte pepp, inte pepp alls.. vill egentligen bara åka hem till hammarn och gosa med tova och molly. ååh, jag får se hur jag gör.

Kommentera

Publiceras ej