step-in dag 3: avklarad! jag och olivia gick ner vid halv åtta och var där i en timme. först joggning på löpbandet i 30 min som dom senaste gångerna också, 10 minuter på en knasig maskin, några sit-ups, stretching och sen så var ni nöjda!
det är så himla bra att dom är tv och radio på dom maskinerna som jag använder, då kan man kolla på bland annat mtv, 3an eller lyssna på radio medans man pumpar, jag tackar den som kom på den idén!

imorgon så börjar jag 12.15, min enda sovmorgon på veckorna (numera är 10.00 tidigt för mig), men jag ska kliva upp strax efter 10 och tvätta håret, dammsuga och diska. jag hoppas på en bra start imorgon och att jag känner mig utvilad, för imorse när jag vaknade så kände jag mig halvt död, och likaså på franskalektionen.
imorgon kommer att bli en lång dag, först och främst skola till klockan halv fem, sen "tjejgrupp" från fem och minst en timme framåt, och efter det vara med wunderbaringar! alltså inget gym imorgon, det hinns helkt enkelt inte. och på fredag vet jag inte heller hur det blir med gymmet.. jag har många saker som jag vill göra på fredag, vara med underbaraste maria, fest med oliv, sar och frid eller att åka hem till my beloved hammarstrand. jag vill göra allt, men det är omöjligt. bokstavligt talat.
äh, jag får se hur det blir, nu så ska jag kolla på sex and the city och dricka oboy!

1 kommentarer

Sara

29 Nov 2007 13:40

See you later today darl!

Kommentera

Publiceras ej