idag så vaknade jag halv två, and thats what we in sweden call FETT SKÖNT! i 12 timmar så har jag sovit, nu så är jag utvilad. jag drömde dock om något helt sjukt.. min första dröm kan jag inte ens förklarar, men min andra dröm.. ja, det var snö och is över hela hammarstrand, och många utav hammarstrands och bispgårdens ungdomar hade snöbollskrig. jag och olivia åkte spark ner på statoil, och sen så fick jag gå hem själv, då kastade kanto (som hade gått och blivit jävligt snygg) en massa snöbollar på mig.. jag var ju inte ens med. :(
men det var en rolig dröm i alla fall! alla killar ur min gamla klass, 9a, var med bland annat.
nu så längtar jag faktiskt efter att få köra spark och åka madrass.

idag så kommer dagny, en klasskompis, hit till stora hammarstrand och hälsar på. det ska bli sköj! då ska jag och olivia visa hammarstrands alla sevärdigheter, vilket kommer att ta typ.. 10 minuter. eh, ja.
det kommer att bli en bra dag! för vet ni vad? mamma har bakat sockerkaka, mums.

nu så ska jag hoppa jämfota in i duschen, tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej