Hehe, jag kom på att en del av mina kära läsare är vuxna, vuxna människor som jag känner, så därför ska jag konstatera att jag inte alls kommer att vara asfull nu ikväll, jag var såklart ironisk. Hehehehehehehhehhehe..

Det känns lite surt att det är bajsfint väder idag med en jättestark sol, men jag måste åka in till stan, och i stan kan man inte lägga sig på sin baksida och sola i bikini, det skulle i alla fall se askonstigt ut. Men jag ska inte klaga, jag hoppas att det fina vädret håller i sig tills i oktober, minst!

Vad som är klart inför kvällen är att jag ska äta middag med finafrida, grilla marshmallows någonstans längs storsjön, träffa människor i badhusparken, och när det blir dags för efterfest så vill jag vara överallt.

2 kommentarer

C

30 Apr 2008 09:24

jo,he he kör en strip i humlegården(om det nu är i sthlm du befinner dig)

Caroline

01 May 2008 18:29

men yeah, klart att jag var i stockholm på valborg! och yes, jag körde strippen, alla älskade mig och gav mig alkohol. lätt värt det.

Kommentera

Publiceras ej