Kvällen igår gick myckt bättre än väntat, dans place var wunderbart och likaså människorna där. Roligast på hela kvällen var nog när vi hade hämtat dans bror och han vände sig mot mig och sa "vill damen ha sig en sluring?" och räckte fram en dunk med sprit.
Bästa var att få träffa dan och pussas med han, nu kommer vi inte att kunna ses på bajslänge, det är bajsigt.

Att vara nykär är det bästa som finns, men också värsta. Det bästa är att det pirrar i hela kroppen när man tänker på sin love, och när man träffas är allt hur underbart som helst, det är fan precis som att sväva på moln. Värsta dock.. att vara ifrån varandra. När man är nykär så vill man ju vara med varandra 24/7, och tillslut sitter man och räknar timmarna ifrån varandra och allt känns som en lång uppförsbacke.
Över en vecka, hur ska detta gå?

Tillbaka till igårkväll. Pappa kom och hämtade mig på kvällen och då åkte jag direkt hem till jansson och störde janssons, niklas och sandströms deeptalk, men jag var glad för jag fick kaka! Vi tittade på tv, spelade spel och kort, pratade och hängde. Det slutade med att jag och sandström sov i varsin fotölj (som för övrigt var sjukt jävla obekvämt) och jansson i soffan. Efter 5 timmars sömn vaknade vi, och nu sitter jag här hemma, skabbig och ofräsh.

2 kommentarer

tove

31 Aug 2008 18:02

men det lät ju inte bra. kul att gå iv liktsom?

jag funderar på att byta till någon annan linje, men då är det ju pga att de i min klass verkar grymt konstiga. och det är ju inte därför man ska byta, om man ska byta. ah, det ordnar sig nog.

Niklas

31 Aug 2008 19:31

Varför inte nämna något om fia med knull? oj knuff...

Kommentera

Publiceras ej