Idag har jag varit neggcarro, alltså en negativ carro. Allt har varit skit, bajs och rumpa. Träningen var rolig men för mig gick det skit. Min tvätt är inte tvättad, och det som var tvättat är blött, så jag har den senaste kvarten stått och fönat ett sketet linne.
Nu sitter jag här med konstig smak i munnen, typ lök, och vill se perfekt ut utran att göra ett skit med mig själv, men kommer tyvärr aldrig att hända så jag måste snart bege mig mot toaletten och "snygga" till mig. Snark.

Ikväll ska jag till dan och träffa han och sisådär 1000000 människor till känns det som. Jag är nervös som en get och snart kommer jag att börja svettas och få andningssvårigheter. Om jag hamnar på sjukhus inom dom närmsta timmarna så är det pga min nervositet.

Senare ikväll ska jag vara med sandström, niklas och jansson, det ska bli fun fun fun! Vi ska spela spel. <3

Kommentera

Publiceras ej