Den här dagen har varit riktigt riktigt bra faktiskt, i löv it!
Dagen började med nk, sen film-herkules, mera nk, lunch, häng med erik och fredrik, och sen så smög Sara till mig och vi kilade ner på stan. :) Vi strosade runt ett tag, letade efter något billigt ställe att fika på, tehuset vart det, och som vanligt världens godaste morotskaka fyllde min mage. Efter fikat tog vi en buss till kupan, och jag måste säga att jag vart besviken.. Jag trodde att jag skulle hitta värsta fynden, klänningar, skor, sjalar, väskor osv, men icke! Jag testade en kjol som jag såg ut som en tant i. Som tröst köpte jag en scarf för 5 kr som jag antagligen aldrig kommer att använda. Efteråt så promenderade vi till "nya" ÖB, för vet ni vad, där fick man gratis varmkorv!!!! Och om man handlade där så fick man en ask toffifee på köpet, yey! Glada tjejer blev vi och promenerade in till stan igen där vi hängde flera timmar och bara hängde coola som vi är. Efter ett tag så gick vi hem till mig och fikade ännu mera, och alldeles nyss har jag sagt adjö till Sara som skulle på bio.
En riktigt riktigt bra dag har det varit, tack älskade Sara!

sara2

Imorgon så ska pappa hämta nya skotern så nu på lovet ska jag ha kul med min nya vän!
Fyfan vad jag älskar saker som man kan stoppa i munnen. Mat, godis, kakor, glass, snacks, jag älskar det!

2 kommentarer

Stina

28 Feb 2008 21:07

Det är jätteroligt!! Det handlar bara om små saker man ska spela upp, till exempel improvisering:) Det är inte så att man måste lära sig repliker eller annat invecklat:P..

Sara

29 Feb 2008 00:21

tack själv älskade vän! men vilken hemsk bild på moi

Kommentera

Publiceras ej