Just nu ligger jag i min säng och känner mig allmänt sunk, jag tror till och med att jag luktar svett. (too much information, men wtf).

Dagen har gått relativt snabbt, bara en lektion idag, sen bilade hem med pappa och nya skotern som förövrigt var trasig, way yo go pappa, nästa gång du spenderar för mycket pengar så kan du åtminstonde dubbelkolla så att varan är hel. Suck.

Ikväll så var det fotbollträniing, vi var 6 stycken. Är vi ett lag på 6 stycken? Nej, vi är 15-20 stycken, men vart var alla dom ikväll? Jag vet att folk är sjuk, bortrest osv men det känns inge bra. Ska 1/3 av laget komma i form till sommaren medans resten ligger på latsidan? Egentligen borde jag inte klaga eftersom jag själv har skippat några träningar pga fest och filmkvällar, men just ikväll så vart jag bara så less.
Kvällens träning var annorlunda, vi skulle göra så många situps, armhävningar, push downs, rygglyft och sitta i 90 grader så länge och många som möjligt. Jag kände mig sämst. En liten tjej på 15 år som är ca 155 cm lång och väger max 45 kg, satt i 90 grader i 3 minuter, jag satt i 1 minut. Ännu mera suck.

Ikväll så har jag deppat med chips och godis och saknat mina snobbskor, vart är dom? Jag har letat överallt men finner dom ej. Har du sett ett par vita skinnliknande snobbskor, var vänlig ring mig, jag saknar dom väldigt mycket.

Kommentera

Publiceras ej