Blogg.se har hatat mig ikväll. Igen. Varför? :(

Idag så var andra dagen på TSS-kursen, och dagen gick snabbt som attan! Vi gick igenom en del sånger, lite yrken, saker som finns i hemmet samt repetition från igår. Jag är mycket glad att hela familjen gick denna kurs, nu så kommer vi att kunna ha ett hemligt språk med Tova. :)
Jag är dock lite stressad över allt som jag har missat i skolan.. Vi har börjat med nya geografi, eller geosfären som det hette så fint! Jag har missat det grundläggande så det känns som att det kommer att vara svårt att komma ikapp och förstå, menmen. Jag har även missat en massa matte, men matte suger numera så sten kan suga min fot! Men som sagt, jag är glad att jag gick kursen, familjen är tusen gånger viktigare än skolan.

Efter kursen så promenerade jag hem till Olivia för att plugga, och boy vad jag pluggade! Ibörjan fjollade vi oss as usal. Jag försökte laga Olivias garderob, dock utan större framgång.. Men som tur är kom det lite manligt dna in i bilden och fixade biffen.
Jag var hemma hos Olivia i 5 timmar idag, men det kändes som 1! Det gick sjukt snabbt, men tiden går fort då man har roligt! Vad gäller pluggningen så.. jaa.. jag skrev ner det vi bör kunna, det blev 7 st A4 sidor. SUCK! Nu så ska jag bara plugga in allt det där tills imorgon, ännu mera suck. Så, till plugget nu alltså.

BTW!
Salpetersyra = Salt + en kille vid namn Peter
Jonförening = En kille vid namn Jon + en gymnaiseförening

/The Sternmeister

1 kommentarer

olivia

31 Jan 2008 07:57

you're such a sissy!

Kommentera

Publiceras ej