Ikväll har jag mer eller mindra tvingat folket att skicka musik till mig på msn, och dagens ros går till tove som skickade så mycket och så bra! -;--@ (det där ska föreställa en ros) Nu har jag ungefär 30 nya låtar att nöta i grekland då jag ligger vid poolen och läser en bok. Jag hoppas att ni bli avis nu.

Fan, det har kliat på mitt bröst hela kvällen, men hur normalt är det att klia sig på bröstet då man är tjej? Jag har försökt gjort det i smyg då ingen är i rummet, men allt känns så konstigt och lustigt. Nu får det vara slut på klia-sig-på-bröstet-fasonerna, nu får det klia så mycket det vill men jag ska inte dit med handen!

Nu har ni fått lite info om mitt bröst också, hur känns det?

Ja, jag är precis lika konstig och twisted som jag verkar. Imorgon ska jag hångla med sara.

1 kommentarer

tovelovelarsson

29 Jun 2008 00:31

varsegod och tack för rosen! när du kommer hem ska jag bomba dig med världens finaste musik, soundtracket till En kärlekshistoria. synd att jag inte fick tag i det innan du åkte men desto roligare när du kommer hem. sola för mig, pusss!

Kommentera

Publiceras ej