Jag sitter uomhus och bloggar, helt otrlogt skönt! Fint väder, millencolin och internet, det är det enda jag behöver just nu.
Imorse sov jag för länge, jag vart nästan lite ledsen då jag vaknade och kollade på klockan, men så går det då man sitter vid datorn till sent.
Alldeles strax ska vi äta grillat med magnus, marja och småkusinerna, mumsigt! En sånhär dag kräver grillat, det blir som grädden på moset, pricken på i:et.

Igårkväll var bara röv, men idag har varit felfri! Sol, värme, akrobatik med johanna, godis, musik och peppande.
Jag och min BFF lämnar båten nu och går vidare, nya steg som börjar med en rejäl fylla på studenten!

2 kommentarer

Nicklas

01 Jun 2008 11:44

"igår kväll var bara röv" elak du ärrå!

Olivia

01 Jun 2008 13:26

Nu är det lämnat bakom oss båda, nu tar vi nya tag

Kommentera

Publiceras ej