Nu har jag varit hemma på hammarn i cirkus ett dygn, och utav det så har jag sovit 16 timmar. Nice! Förutom det faktum att jag har haft halsont, hosta, feber, ont i öronen osv detta dygn, men idag mår jag bättre.

Jamen turkiet då, vafan ska man säga? Man är ju på semester! Eller, man va ju på semester nu snarare. Min vän maria skrev det så bra i hennes blogg så jag lånar lite därifrån: Dyng, dans på bardiskar, spya, skratt, några blir för fulla, bad, sol, galna bussturer som höll på att sluta med döden, sjukhusbesök, en som fick stanna i Sverige ett extra dygn, bad i pool, alligatorn, mat och förferre på Istanbul, några blir taffsad på, för många shots, och ja, herregud! Hahaha!

Det hände mycket under denna vecka, och det var lätt den bästa veckan i hela mitt liv! Vi skrattade, vi var nästan alla 14 med varandra hela tiden, vi åt, vi söp och vi levde semesterlivet helt enkelt.
Jag har 300 bilder på kameran som ska läggas in och taggas på facebook när orken kommer, då jävlar får ni se en del av allt galet som hände, men som vi sa, (vissa delar av) det som hände i turkiet, stannar i turkiet. Bäst så!

2 kommentarer

erko

22 Aug 2009 14:22

härligt C!

erko

23 Aug 2009 11:42

jag tog dina kommentarer och gjorde ett inlägg av dem.

så du vet.

SES OM TRE DAGAR!

Kommentera

Publiceras ej