Idag har jag och min man/kaka/banan varit tillsammans i ett år, ett helt jävla år! Ett helt wunderbart år. :) Helt klart dagens bästa  händelse. Några andra bra saker som hänt idag är att vi har växlat tillbaka pengar från turkland så det klirrade till lite i plurran, och att vi träffade sandström och jennie på jula!

Ett årsdagen firades med att handla på coop, åka runt till olika affärer och leta efter en liten ugn, packa upp 100 väskor och påsar i lägenheten, och att vi åt mat från max <3 Egentligen hade dan planerat middag ute och bio, men eftersom att båda mår bajs så skjuter vi upp det en vecka och kör på hemmamys istället. Snart ska vi äta smörgårstårtaaaa.

Imorgon börjar skolan igen, mitt fjärde år på gymnasiet, peppen? Nja. Det som kommer att suga i år är inte schemat för det är ändå ganska okej, utan det är alla lektioner! I år läser jag religion a, historia a, filosofi a, samhälle b, psykologi b, textkommunikation b och internationella reltioner, inte så jävla roliga kurser. Jag som skulle satsa på mvg i allt, får väl se hur det blir med det..........

BTW! Jag har virus i kroppen! Beräknas bli frisk om 1-2 veckor!

1 kommentarer

Laila

26 Aug 2009 21:07

Tummen upp för er !!

Kommentera

Publiceras ej