1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åt mitt allra första friscomål
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tvärtom! Istället åt jag mer onyttigt och tränade mindre
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Turkiet
6. Är det något du kommer sakna år 2009 som du vill ha år 2010? En till utlandsresa med the gang
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  14 - 21 augusti
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen ogiltig frånvaro alls! Eller jo, 5 minuter av Riitta..
9. Största misstaget? Att jag köpte dom där fula byxorna på vila
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja
11. Bästa köpet? Turkietresan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Turkiet och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tova, som alltid
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know you want me, sexy bitch, dance with somebody
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med släkten
19. Blev du kär i år? Nej, det var förra året!
20. Favoritprogram på TV? Greys, DH, criminal minds, cold case, the hills
21. Bästa boken du läste i år? HP
22. Största musikaliska upptäckten? Calle
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar?
25. Något du önskade dig men inte fick? Mera pengar?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på skolan och sen i lägenheten med min man
27. Finns det något som skulle ha gjort år 2009 bättre? Ett varannan-helg-jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Bättre än 2008
29. Vad fick dig att må bra? Tova, mina vänner, min man, resten av min familj, och MAX såklart
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HP
31. Vem saknade du ofta? Tova
32. Nya människor du träffade? Om jag träffade nya människor? Ja

Kommentera

Publiceras ej