Snart är det bara tre dagar kvar av 2009, själv ska jag göra absolut ingenting alls dessa tre dagar, möjligtvis så blir det en sväng in till stan för att slåss på rean, möjligtvis. Annars så ska jag bara fortsätta äta och se på filmz!

Juldagen var rolig! Det jag kommer ihåg dvs, heheheh. Det vart en sån kväll helt enkelt. Så på nyår blir det nog lugna gatan för min del, även fast jag har en liter vin och nio cider kvar. Fast man ska ju aldrig säga aldrig, jag kanska går all in istället? Fast jag måste erkänna att jag är ganska less på att vara bakis, speciellt eftersom att jag räknade ut att i lördags fick jag uppleva min tredje/fjärde värsta bakishet. Jag åt fem pommes frites till middag den dagen om jag säger så.

Nä nu blev jag hungrig igen, ska gå ner och se vad kylskåpet har för delikatesser att erbjuda!

Kommentera

Publiceras ej