Ibland fattar jag ingenting alls känns det som. Till exempel, för några timmar sedan var jag svinigt trött och trodde att jag skulle somna vid nio-tio ikväll, men vad har hänt nu då? Jo jag är svinpigg!!! Jag har redan fått ångest över att jag kommer att vara halvt död på jobbet imorgon och somna i tvättstugan så att tomas kommer in och skrattar åt mig (igen).

Utöver jag-fattar-allt-och-ingenting så har helgen spenderats ute i skogen med mat och dricka med famljen jönsson, mycket trevligt! Det var första dagen på länge som jag inte fes/fjärtade/pruppade/la av en brakskit på en hel dag. Dan var nog nöjd.
Idag kom några turkiet-resenärer hit för att snacka turkiska osv, och petro nämnde att det bara är 19 dagar kvar tills vi åker, BARA 19! Det kan man ju ränka på alla händer och tår!!

Men fan, försöka sova nu, annars väcker jag dan och tvingar han ligga och prata om känslor..

1 kommentarer

Anonym

27 Jul 2009 19:45

carro du är så gullig ibland så jag dör litegrann

Kommentera

Publiceras ej