Namn: caroline stern
Ålder: 18
Vart bor du? hammarstrand och östersund
Vad gjorde du igår? var med oliviaaaaa, viladeeee, hängde hos sannaaa
Vad ska du göra i morgon? sola och åka in till stan, donken!
Vem var den senaste du pratade med? molly
Vem var den senaste du pratade med i telefon? dan my man
När? en timme sedan, jag ringde för att berätta att jag såg ett rådjur, hehe..
Hur länge? 2 minutas
Vad ska du göra ikväll? sova
Ditt senaste SMS var från? lillasyster johanna
Ditt senaste MMS var ifrån? öhm....
Har du djur? ja! hon ligger brevid mig right now
Om du har, vad? en dogg

Har du
strulat med en främling? att jag har!
Strulat med en från samma kön? hehehhehehhe
Varit så uppjagad att du gjort misstag? vafalls?
Slagit någon? bara lite harmlöst. pappa.
Kallat någon hora/slampa? bara bakom ryggen på någon
däckat? nej
spytt? ja
knarkat? nej
druckit alkohol? ja
sovit i motsatta könets säng? ja
rökt? ja
rymt hemifrån? när jag var liten satt jag och väntade på tåget i hallen hemma, för då skulle jag tydligen rymma hemifrån
bakat? oui! bullar för bara nån dag sen
sovit utomhus? ja
saknat någon? jag har aldrig saknat någon i hela mitt liv. NOT!
sjungit fint? såklart! senast i fredags med maria
duschat med någon? ja.........
badat i havet? ja
skolkat? ja
fått ig? nej :)
fått mvg? ja
fjäskat för en lärare? klart som fan att jag har
käftat mot en lärare? ja! mot inga och anita när jag gick i lågstadiet
snackat i telefon mer än 2 timmar? ja
fått blommor av någon från motsatta könet? ja
gett någon blommor? ja

Kommentera

Publiceras ej