Idag har jag gråtit fem gånger, och innan dess hade jag inte gråtit på flera månader, vad händer mä mäj? Jag känner mig fan konstig, och inte bara för att jag är sjuk, utan konstig inside you know. Måste filosofera vidare i detta, meditera och hitta mitt inre jag typ.

Utöver mitt konstiga jag så har farmor och farfar kommit och hälsat på, med öppna armar och den lilla slanten som man alltid får, gölligöll. Och idag hade Tova sagt pannkaka på dagis, där kom det en glädjetår!

Bör jag supa mig full nu eller lägga mig i sängen och titta klart på star wars? Jag vill fan nästan ta till mig flaskan. Meeeeen jag är så tråkig så det blir väl sängen.....................

3 kommentarer

er

31 May 2009 17:39

jag blir också sådär när jag är sjuk. galet emotionell.

martina

31 May 2009 18:55

fulla tillsammans.. torsdag?

caroline

31 May 2009 22:17

fylla martina!

Kommentera

Publiceras ej