Fyfan vilken jävla helg det har varit alltsååååå! Helt galet!
Igår var jag, maria, olivia och en massa andra på cruising i sollefteå och söp. Det var grymt kul och jag träffade en massa gammalt folk, bland annat en full korv! På vägen hem somnade jag på dans arm och hade tydligen dregglat när jag låg där, myspys. Annars så måste det även ha varit årets hitills varmaste dag, jag kunde knappt sitta i solen i mer än fem minuter. Men jag älskart. 

Idag har jag varit hos dan och han försöka lära mig att fiska. Efter 10 minuter gav jag upp och vadade i vattnet istället, sköööönt. Sen åt vi en mycket trevlig middag med hela familjen jönsson.

Denna vecka kommer att bli stressig. Imorgon måste jag plugga franska + psykologi. På tisdag har jag franskaprov, sen måste jag plugga posykosocialt + psykolig, och på onsdag har jag psykosocialtprov + att en psykologiuppgift ska vara inlämnad. MEN SEN ÄR JAG FRI.

Kommentera

Publiceras ej