Idag är det första advent, och lite julfeelings har jag fått! Mamma har satt upp julgardinerna och det är frost ute. Nu fattas bara julsångerna, julbaket och julmusten och sen är jag riktigt igång på julen.

Igår var jag hemma hos familjen nilsson och tittade på robinson, och fan vad bra det var! Jag hade dömt ut robinson lite innan för jag "gillar egentligen inte sådana program", men nu var det ju svinbra. Jag kom hem runt två inatt och somnade direkt när jag la mig i sängen. Idag ska jag och moa intervjua en kändis! *gissa vem* Hehehehehehe.

I veckan har mamma och pappa varit i stan och sollefteå för att handla, och i helgen ville pappa så stort visa mig vad han hade köpt, var han köpte det och vad det kostade. Han påminde lite om mig själv och hur jag var när jag var runt 12 år och hade åkt buss in till stan med girlzen för att shoppa. Anyway, 4000 spänn gick hans "lilla" shoppingrunda på, det förklara han med att "men jag handlar ju kläder så sällan blablabla". Fan, om jag skulle bränna 4000 spänn på en dag skulle jag vara.. död, eller nåt.

Kommentera

Publiceras ej