Imorgon jobbar jag sista dagen, och det ska jag fira med att vara uppe ända till tolv! Så festligt!

Idag har jag varit till stan en sväng, köpte ett par skor som jag kommer att använda ca två gånger, och "köpte" ett par skor som jag ska hämta och betala på måndag. Också köpte jag ett par skor till tova. Jävligt mycket skor.

SUPA, ska jag göra imorgon! Jag sitter och funderar på om jag ska spöka ut mig eller ej. För nån dag sen ville jag vara en hollywoodfru, helst maria, men jag insåg ganska snabbt att det inte skulle funka för jag är varken blond eller är brun, och jag hatar läppstift. Såatttttttttttt mitt nästa val vara att vara Kenza, alltså att vara jävligt snygg! Men den idén sket jag också i, kommer ändå aldrig att bli lika snygg som henne.
Igår hittade jag en snorgrön regndress här hemma...... Kanske ska hitta på något med den. Eller med pappas varselkläder.

Kommentera

Publiceras ej