Idag har jag onsdag, mest bara för att jag råkade äta onsdagens p-piller imorse. Tänk vad skönt det hade varit om det har varit onsdag idag, då hade jag bara haft två dagar kvar av att kliva upp 05.30 och jobba. NICE.

Jag jobbar alltså nu på lovet. Positivt är att jag får lite pengar lagomt till julklappshandlingen, minus är dom tidiga mornarna.. Men ändå lätt värt det! Money honey!

(Nu kom momma, och Tova säger hej!)

Idag fick jag köra en helt ny bil, den hade gått endast 70 mil! Min pantertant har gått 26000 mil, hehehehhe. I alla fall, jag hittade inte handbromsen på bilen!! Paniiiik! Den satt inte där den brukar sitta, sen fick jag höra att den kanske bestod av en knapp, men vilken knapp då? Men eftersom jag har levt utan handbroms dom senaste månaderna så gick det finemangs.
På fredag ska jag köra en till ny bil, fårrrrden. Famlijen olossons rullande dass - det lärde jag mig av pappa när jag var i tio-årsåldern.

MAT.

Kommentera

Publiceras ej