Snacka om att vara trött, jesus alltså! Natten bjöd på kanske fem timmars sömn? Och idag har jag kört fram och tillbaka till sundsvall, och såklart gått runt på birsta i några timmar. Jag höll seriöst på att somna när jag körde hem. Jag låg bakom en bil som körde runt 110 km/h (vilket är sakta för mig då det faktiskt var en 90-väg), lyssnade lite lågt på queen på radion samtidigt som jag lutade mig bakåt så huvudet vilade på navkstödet.. "mmmmm, sova....." tänkte jag. MEN, då byter johanna till en skiva och plötsligt sjunger jag the sounds och kör om den långsamma volvon och åker hem i 140, allt var som det ska vara.

Nu är jag hemma och vill bara sova. Nu för tiden vill jag faktiskt mest bara sova hela tiden.

Mina föräldrar har varit bakis idag, såklart har jag gjort deras liv ännu värre genom att prata extra högt och sjunga i dont wanna miss a thing med mina högsta toner! :')
Hiihihihih, roligast var imorse då jag kutade ner för trappen och in till mammapappas somvrum och skriker "HUR MÅR NI IDAG DÅ???? ÄR DET NÅGON SOM ÄR BAKIIIIIS??" Jag ångrar dock att jag inte rullade upp rullgardinen och släppte in lite (mycket) ljus.

Och för er som undrar så har mamma varit mest bakis. HEHEHHEHE.

Kommentera

Publiceras ej