Är det bara jag som har följt den lilla serien real housewives of new jersey? Riktiga människor, rika familjer, äkta silikonbröst, stora fina hus, små hundar, shopping mm. Dessa hemmafruars största problem kunde vara om dom skulle ha med sig 12 eller 20 par skor för att vara borta i två dagar. SJUKT BRA TV!
Ikväll var bästa avsnittet hittills! Stor middag där alla är bjuden, vänner, familjer och fiender. Det slutade i bråk, skrik, bord som kastades, och allt detta av kvinnor i 40års åldern!



Så vill jag leva om 20 år. Ha en rik karl (bäst för dan att han börjar arbeta sig uppåt snart..), snuskigt stort hus, barn i märkeskläder, och jag själv kör runt i nyaste mercedesen i stan för att fixa hår, naglar och botox. UNDERBART!

Men idag har faktiskt varit en bra dag! Hade en lektion i en timme, gick med maria 'shopparn' berglund på stan och handlade och snickelisnacka, och ikväll har jag bakat världens godast kladdkaka, enligt dan. Tjiho!

Det bästa i mitt liv just nu är att vi är ledig på fredag! Så jag ska bege mig hemöver imöra, efter att jag har varit med znyggazte brudzen.

Kommentera

Publiceras ej