Snart en vecka sedan jag skrev sist, känner mig lite ringrostig.

Igår fyllde dannemannen 20 år, så då vart det kalas från morgon till kväll. Såklart gjorde han en sväng på systemis också och köpte mumsiga öl. Det blev en massa go smörgåstårta, vanlig tårta, kakor, träffa svärissläkten, presenter, roliga samtal samt öl och kortspel framåt kvällen. Dagen avslutades med korv och bröd och litte benjamin button. En alldeles perfekt dag om jag får säga det själv.

Idag har jag pluggat mesta dagen känns det som, fast egentligen gjorde jag det bara nån timme. Har istället gjort andra roliga saker som att köra nya skotern, och som den gick! Tröck man lite på gasen så flög man ju av sätet, bildligt talat. Men det var grymt roligt! Nu hoppas jag nästan att snön stannar tills nästa helg så jag för köra lite mer, men sen ska den fan bort.

Imorgon måste jag bestämma mig för om studentklänningen stannar hos mig eller ej. Måste även kolla upp så att jag (mamma) får pengarna tillbaka om jag ska skicka tillbaka den, annars vore det förargligt.

Kommentera

Publiceras ej