Balen - check!
Gjort klart alla prov, redovisningar, inlämningar mm - MEGACHECK!
Så jäääääääävla skönt-nice-soft-chill.

Nu är det bara lite mösspåtagning, fyllor, betygssnack, klasshäng, roadtrip till sundsvall och sen är det tamefan studenten! STUDENTEN. Det känns fortfarande en aning overkligt.

BTW så har jag blivit erbjuden ett FJÄRDE JOBB. Jag tror att något/någon försöker kompensera upp för förförra sommaren då jag sökte 20 jobb men fick inget alls. Nu har jag fått fyra jobb, och har bara sökt ett.
Så antingen kommer jag att gå in i väggen pga tidsbrist för alla jobb, eller så måste jag tacka nej till ett. Men kosing kommer man ju tjäna! (Pengar är allt).

Idag ska jag till tandis och bränna 560 spänn, känns ju sådär lagomt kul nu när det är studenttider.. Men whattodo. Jag ska även träffa världens bästa mariah carey! Mycket kärlek till henne!

Kommentera

Publiceras ej