Idag har jag blivit med en ny lägenhet!!!! Så den 1 augusti flyttar jag in på 43 kvadrat med ett redigt kök, balkong, badrum med badkar och en pytteliten garderob. Och jag har även fått parkeringsplats en liten bit ifrån så bilen och jag slipper frysa på vintern. Inflyttningsfest kommer att ske 1 noveber när min prövotid är slut, tills dess så får mina kära vänner nöja sig med inflyttningsfika!

Och om jag har tur så får jag min nya bil i helgen, *hoppas*! Så då kommer jag och hälsar på i Trondis Saris!!!

Annars så har jag blivit ganska sugen på att skaffa mig en sån här:

1 kommentarer

Sara

24 May 2011 11:22

yeeey! Det blir bäst om du kommer mellan den 13de och 19de, för jag är nog hemma i öset i början på juni.. jag har inte fått något jobb för juni än, så jag vet inte riktigt hur jag jobbar men kom du!! kom på helgen så blir det fest!!

Kommentera

Publiceras ej