Över en månad sedan jag skrev sist.

Och om prick en månad sitter jag med alla fina, sköna och underbara vänner i en partystuga på Skalet och dricker bag-in-box-sprit. Hoppas nu att denna månad går fort för det var alldeles för länge sedan som jag fick träffa allihopa.
Det ska bli så skönt och framför allt roligt att göra något utöver det vanliga. Komma bort från Östersund, jobbet och sitt vanliga liv.
Jag har blivit lite less på tillvaron just nu. Jag vill göra något nytt. Flytta, börja plugga, testa på något nytt, eller vad som helst egentligen.

Snart ska jag, mamma, pappa och Tovan åka och hälsa på momma och moffa. Att få träffa sin familj är bland det bästa som finns. Jag saknar dom så mycket när jag är i stan. Vill helst att vi allihopa ska köpa ett stort hus och bo tillsammans.

1 kommentarer

westberg

11 Oct 2011 19:20

FORUM KOMMER BLI HUR BRA SOM HEEELST! ;D

Kommentera

Publiceras ej