Tänk, idag för ett år sedan låg vi på BB - helt utmattade men så fylld av lycka och kärlek. Nu är vår älskade son 1 år gammal och exakt varje dag har han gjort mig glad, varm och lycklig. Men jag ska vara ärlig, det har inte varit rosa moln och skratt hela dagarna. Det har funnits dagar då jag inte har viljat varit mamma, efter dom här sömnlösa nätterna fyllda med skrik och grin. Det enda man vill göra är att sova men det går inte för att man har ett liv att ta hand om. Tack och lov så är dessa dagar få och jag genuint fullkomligt älskar att vara Valdemars mamma. 
 
Idag har vi inte haft något firande här hemma då både Göran och många andra familjemedlemmar jobbar, det får vänta tills i helgen. 
Men jag och Valdemar har varit och hälsat på Elin och Elmer tillsammans med Evelina och Axel. Vi är alla från samma föräldragrupp och går på babysim tillsammans på måndagar. Jag är så glad att jag har lärt känna dom, livet blir så mycket bättre när man omger sig av bra och härliga människor. Elin är grym på att baka och hon hade gjort en tårta som hon bjöd på, och Valdemar fick present av dom. Som sagt, riktigt bra människor. <3 
 
 Inte världens gladaste kille.. Vi slet han ifrån hans roligaste "leksak" - dammsugaren. Så att öppna paket var ingen hit. 
 
 Elin hade bakat muffins till barnen gjorda på endast banan, hallon och ägg. Dom gick verkligen hem! Så dom ska jag slänga ihop i helgen :) 
 

Kommentera

Publiceras ej