Den här veckan har inte många knop blivit gjorda, precis som förra.. I måndags var vi på babysim som vanligt och Valle fortsätter att gå bakåt, tyvärr. Innan jul kunde han dyka felfritt under vattnet. Nu stänger han sina luftvägar bara fram och tillbaka då vi ska dyka med han så vi hinner aldrig doppa han under vattnet. Jag tänkte låta han bada ikväll innan nattning så vi får öva lite då :) Men han tycker fortfarande att det är himla roligt att bada och plaska och så länge han verkar ha roligt så kommer vi fortsätta med babysimmet. 
 
Ikväll ska G på AW med sina kollegor så jag och lilleman blir ensamma hela dagen, inte för att det tillhör ovanligheterna, haha! I eftermiddag ska vi ge oss ut på prommis och sen tänkte jag steka pannkakor utan salt till middag. Valle har aldrig ätit det så det ska bli spännande att se om han gillar det eller inte. Hittills har han ratat all egengjord mat vi har gett han, men skam den som ger sig. Imorse gjorde jag en smoothie till mig själv på päron, banan, mango och vatten som han fick smaka och efter några skeptiska miner så insåg han att det var gott ville gärna ha mer. 
 
Och imorgon är det dags för mig att gå på AW med tjejerna från jobbet. Det ska bli himla skoj! Men innan ska vi på ÖF och röja lite. :) 
Jag och G delade på en flaska rödvin här hemma på alla hjärtans dag och dagen efter hade jag huvudvärk fram till lunch.. Dock kan det lika gärna bero på sömnbrist, eller kanske mest sannolikt en kombination av båda? 
Så jag siktar på en relativt lugn kväll och bara få ha kul med tjejerna så är jag förhoppningsvis hyfsat pigg dagen efter. 
 
Den här fina blomgruppen fick vi av G's mamma på alla hjärtans dag. 
 

Kommentera

Publiceras ej