Det är dagar som dessa som får mitt energikonto att laddas upp till 110%. Solen sken och det var ca -5 grader ute så hela familen tog en långprommis.
Först genom Odensala till Ica för att hämta ut en ny overall till Valle. Den han har nu är i storlek 68 och börjar bli kort i armar och ben så nu beställde vi en Nordbjörn i storlek 80. Den satt som en smäck! 
Sedan gick vi vidare mot Lillänge och Jula för att köpa något form av verktyg.. Fråga mig inte vad, det var Göran som skulle ha det, hehe. Till sist gick vi förbi fina Lillsjön och hem. Nästan 7 km gick vi och hade kunnat gått minst lika långt till pga det fina vädret. 
 
När vi kom hem var det mellisdags och sedan slänga-skräp-dags (har skjutit upp det sen i julas..). Vi har ett sovrum som vi inte använder (än) så just nu fungerar det som hiva-in-skit-rum. Däribland tomma kartonger, pant, skräp som ska till återvinningen och även Görans ouppackade lådor som jag har tjatat på han i flera månader att han ska packa upp :) :) :) :) :) :) :). Nu är skräpet i alla fall slängt och då får jag lite mer ro i min ordningssjäl. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej