Hej bloggen! Long time no see!
Jag hade planer på att starta upp denna blogg igen när jag blev föräldraledig. Jag tänkte att då har man all tid i världen att sitta vid datorn och greja, men ack så fel jag hade. I början när Valdemar precis hade ploppat ut så spenderade jag all vaken tid med att amma, byta blöjor, dricka vatten, amma, tvätta och försöka komma ihåg att äta. När lillpluppi sov så satt jag bara och tittade på han. Det var som att inget eller ingen annan i världen existerade förutom han och jag. Det låter så himla klyschigt men det var faktiskt så det var, jag kunde inte titta mig mätt på han. 
 
Nu är han alldeles snart 9 månader och nu har jag egentligen ingen tid alls att skriva blogg. Han håller mig busy dag ut och dag in! MEN sisådär 1-3 timmar per dag så sover han, typ som nu, och då tänkte jag passa på att skriva. Just nu skriver jag för ingen annan än mig själv, läsarna jag hade för 5-10 år sedan har försvunnit sedan länge och jag förväntade mig inget annat heller. 
 
Blogg.se har förändrats MASSOR sen sist jag var aktiv. Jag hade till och med problem att hitta vart man skrev ett gammalt vanligt hederligt inlägg. Att pilla med design som jag vill minnas att jag tyckte var kul (?) är ett enda stort frågetecken, så tills vidare får det helt enkelt se ut som det gör. 
 
Nu börjar min plupp vakna så det är dags att avsluta. Tjingtjong! 
 
 
Här är min lilla skatt, endast några timmar gammal. 

Kommentera

Publiceras ej