Just nu ligger jag i sängen och tänkte prova på det här med mobilbloggning. Tekniken har verkligen gått framåt sedan jag var "aktiv bloggare". 

Idag har familjen varit ute och åkt pulka (läs jag drog Valdemar men jag tyckte nog att det var roligare än vad han tyckte..), skottat uppfarten och gått en prommis. 
Vi bor i ett stort villaområde. Här finns allt ifrån parhus, radhus, ensamstående hus och lägenhetshus. Det är gångvägar överallt och likaså lekplatser. 
På promenaden gick vi förbi dom två dagisen vi har sökt till Valle. Tänk, i augusti börjar vi inskolning.. USCH vad tiden går för fort. Det var ju förra helgen jag låg och hade värkar?!?! Typ. 




I nästan tre dagar hade jag värkar innan min kropp och lillpluppi var redo att komma ut. Jag tycker att värkarna var det jobbigaste, inte själva krystandet eller att få ut han genom youknowwhat. Efter förlossningen så sa jag till Göran "Aldrig igen!!" Men redan nu känner jag mig redo och längtar till nästa. 

Kommentera

Publiceras ej