Alltså vädret igår och idag, det är ju nästan så att vårkänslorna smyger sig på?!
Igår tog vi en långprommis in till stan för att gå på öppna förskolan och idag gick vi till Ica för att hämta ut ett paket. Men när det är så här fint väder så känns det som att en promenad om dagen inte räcker..? Känns som att jag borde ta vara på solen mycket mer. 
 
I paketet låg hårvårdsprodukter från Maria Nila. Fram tills för typ ett halvår sedan så har jag i princip jämt använt schampon man kan köpa på Ica. Men i somras när jag tappade massor med hår i samband med graviditet/amning så fick jag ett wakeupcall och kände att jag borde faktiskt investera mer pengar i mitt hår. Sedan dess har jag knappt plattat det, max fem-tio gånger, tvättar det två gånger i veckan och använder inpackning minst en gång i veckan.
Jag har inte varit till en frisör på snart ett år, vilket i och för sig inte är bra då man helst ska att klippa bort slitna toppar emellanåt, men samtidigt så har jag inte heller färgat håret under den tiden heller. Plus minus noll?
Jag ska ta mig iväg till min frisör snart, men jag skäms för mina gravidfjun så jag har inte vågat. Nu är dock gravidfjunen runt tio cm och går faktiskt att styla ner så nu är det dags att boka tid! 
 
Såhär såg det ut tidigare i vintras då jag hämtade ut ett paket från Ica. Jag hade glömt bort hur pass mycket jag hade beställt. Hade jag vetat att ett STORT paket väntade på mig så hade jag tagit bilen. Som tur var så sov Valle hela vägen dit och hem. 
 
 Idag fick paketet plats under vagnen :) 

Kommentera

Publiceras ej