Jag tror att jag på riktigt kan räkna på en hand antalet fina, varma sommardagar som vi haft hittills i år. (Likadant var det sommaren 2015 då jag var f-ledig med Valdemar...) 

MEN som tur är så har vi inte bara en, utan två resor inbokade i höst! 
Den första går av stapeln om 20 dagar, och då åker vi till Mallorca för att fira min lilla mamma som fyller 50 år. Det ska bli otroligt roligt att få åka iväg hela familjen tillsammans med mamma, pappa, småsystrar och respektive. 
Jag och Göran åkte till Mallis 2014 i två veckor, och då var även mina föräldrar och småsystrar där en av veckorna. Efter den resan så sa jag att jag skulle aldrig mer åka utomlands med mina päron, för det är väldigt speciellt..... hehe..... men nu, 3 år senare, så ser jag fram emot att få åka iväg med dom igen! Jag tror framförallt att Valdemar kommer att tycka att det är superkul att få hänga med sina morföräldrar och mostrar varje dag i plurret! 

Resa nummer 2 är lite hemlig då det är min svärmor som bjudit med oss för att fira hennes sambo som också fyller 50, och han vet inte om vart vi ska. 
Då åker vi till ett helt nytt resemål (faktiskt mitt drömresemål), så den resan ser jag också fram emot massor! 
Dit åker vi till fyra dagar efter vi kommer hem från Mallorca, så för min del blir det till att tvätta, packa om och underhålla barn medans sambon jobbar. 

Bilderna är ifrån Mallisresan! 

1 kommentarer

Johanna

13 Aug 2017 19:46

Vilken cheezy bild på stranden!! Haha

Kommentera

Publiceras ej