sista april är det idag, dom ungas egen fest-dag. och jag är ju ung, och jag ska fiesta! jag ska vara på hammarn idag och vara med alla sköna brudar. fast jag känner på mig att nåt kommer att gå på tok.. bråk, slagsmål eller vad som helst. shitl, tänk om jag hamnar i bråk? det vill jag inte. jag tänker inte mucka i alla fall, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv och jag tänker inte börja nu heller.
jag får se hur kvällen går, förhoppningsvis så går det bra i alla fall!

jag skrev här om dagen (igår kanske?) att min hund tanja har blivit så gammal och skör, och idag så sa mamma att vi måste nog ta bort henne till hösten.. jag började gråta. nej, jag vägrar, ingen får ta bort min bästa vän, min tanja. tanja ska finnas och leva ända tills hon somnar in själmant, då hon vet att det är hennes tid att lämna oss, och jag ska finnas vid hennes sida ända tills dess.
v har ju även en hund till, en molly som bara är 2 år! hon ska vi para nästa år så vi får en massa valpar, och vi ska behålla en liten tjej av kullen, så då ska jag döpa henne till tanja. för att hedra minnet av min bästa vän.
nej, nu så vill jag inte tänka mer på det där för då gråter jag bara.

ha en bra kväll ungdomar!

1 kommentarer

Nicklas Jansson, Socialbiolog

30 Apr 2007 20:38

Om hunden lider då?

Kommentera

Publiceras ej