nu så har jag varit på musikalen, och den var asbra! och alla var jättesuperduperduktiga! :) och jag måste ge extra credits for my olivia som var så himla duktig på att sjunga, hon gjorde det verkligen jättebra. och nea var också jättebra! och kickan, jocke, malin och alla andra som var med.
och såklart min J <3 så så så så så himla bra. jag längtar tills han kommer till mig igen ikväll så att han kan hålla om mig när vi ska sova. jag känner mig så trygg när han är där, jag är glad och lycklig.






yes indeed, idag så är det nedrans vamt! utanför reveljens/OK så stod det att det var hela 18 grader varmt! mysans, hoppas att det fortsätta så.
i alla fall, imorgon så är det 1a juni, och från och med imorgon så känns det ok att gå i bara cityshorts, alltså inga leggins, taighs, strömpböxer under. fett nice. hoppas bara att det blir sol så att jag kan få visa upp mina icke vackra ben.

dagen har varit seg, så som alla andra dagar denna vecka. jag går och väntar på att det ska bli sommarlov hela tiden, och då går tiden sketasakta.. jobbigt. men nu så är det bara 16 dagar kvar!! jag längtar som sagt som fanken.

ikväll så ska jag på musikal, Kungen & Jag. det ska bli så nedrans kul att se och höra my beloved olivia bergvall agera och sjunga, det är anlednigen till att jag går musikalen. :) 

  
 

Kommentera

Publiceras ej