Coldplay och jag på en fredagkväll fungerar helt utmärkt ihop. Molly vid min sida, scrubs på tvn, chris martin i mina öron, fina snälla konversationer på msn, såhär borde fler fredagar vara.

Jag längtar tills det blir sommar. Det känns som att jag kommer att våga så mycket mer då, träffa så mycket mer folk som jag inte vågar träffa i nuläget. Luften, atmosfären, stämningen blir helt annorlunda på sommaren. Just nu håller jag en nattpromenad, en massa filmer, en öl och en cykeltur på sträckbänken. Jag vågar inte träffa dessa människor, jag är rädd för att göra dom besvikna. Besvikna på vem jag är, vem jag har blivit.
Men som jag skrev, det är något med sommaren, något som gör att jag vågar mycket mer. I sommar ska jag ta min nattpromenad i stan, kolla på filmer, bli bjuden på en öl och cykla. I sommar ska jag våga.

Nu förvinner jag bloggen. Inget internet förns om en helt vecka. Puss på er tills vidare.
Hårddisken hade förresten krashat, så nu är den ivägskickad flera mil för att bli lagad, upp till en månad kunde det ta. Jag saknar den redan. Alla bilder, alla minnen, borta.

Kommentera

Publiceras ej