Om cirkus nio och en halv timme så är det nyår, 2010 förfan, SOFT.
Innan klockan hinner bli midnatt så ska jag göra mig snygg, fördrinka hos en av mina bästa vänner med bästa brudarna, äta middag med tio till snygga brudar och sedan dricka tills jag blir dyng! Den här kvällen kan inte gå fel, vi har ju alla ingredienser så att den ska gå så jävla bra! Jag är så filosofisk.

Det här året har varit både bra och dåligt, men mest bra om jag tänker efter. Den bästa händelsen i år är ju lätt resan till turkiet med världens skönaste gäng. Jag kommer nog aldrig att glömma den veckan, underbaraste veckan i hela mitt 19åriga liv!
Sämsta händelsen då.. Mja, den håller jag för mig själv.

Igår tittade jag på victorias secret fashion show tillsammans med dan, hans pappa och hans bror. Jag tror att vi tittade på det av olika anledningar, jag ville se på kläderna och showen, dom var nog mest intresserad av brudarna, hehehehe.

Ämen GOTT NYTT ÅR BLOGREADERZ!

Kommentera

Publiceras ej