Idag har jag "julstädat" hela lägenheten. Eller jag började julstäda, dammsuga, plocka fram lite julsaker osv men sen spårade det ur. Jag började rota runt i gamla skolådor och hittade en massa gammalt rat, organiserade om i skafferiet, bytte glas, plockade undan koppar mm. Nu, tre timmar senare, 8 skolådor och tre påsar slängda så är jag klar.

BTW, har ni märkt att det är sjukt mycket snö ute? Så underbart! Mera snö och kyla så att jag kan få vara ute och leka, hihi. Nu har jag fått lite mera christmasfeelings, nu fattas bara vörtlimpan med leverpastej på.

Jag är hungrig efter allt städande, så nu överväger jag att gå ner på max (dan har bilen annars hade jag lätt kört bil ner) och köpa ett orginalmål, fyfaaaaan vad gott. 

1 kommentarer

bajs på dig

30 Nov 2009 15:17

du är seriöst familjens jävla svullare, skulle fan inte förvåna mig om du kommer hem en dag lika fet som papi! SLUTA ÄT EN MASSA IHOPSLÄNGDA BURGARE

Kommentera

Publiceras ej