Idag har hela familjen varit uppe hos momma och moffa på det traditionella morsdagsfikat. Medan vi var där så insåg jag att mommo och moffo antagligen har hammarstrands bästa utsikt! Berg, vatten, skog, små vägar, bäckar och hus, och om man har tur så får man se ett djur eller två! Dit ska jag flytta när jag blir pensionär!

Annars då?

Det var mösspåtagningsbal i tosdags, bästa kvällen eveeeer! Bästa klassen och förfesten! Jag hade jättekul och jättetur! Jag hamnade vid samma bord som en hop härliga och fulla kisar, maten var hur god som helst, fick dansa en vals med johan och kvällen avslutades på g3 med dennis och britta, och såklart en subwaymacka.

Igår grillade jag hemma hos maria med linnea, moa, jennie, emma och såklart maria! När dom började bli full och jag trött så åkte jag hem för att byta bil och åka vidare till kälarne. Dock gick min bil sönder mitt på hammarn, heheh... som tur är har jag världens bästa morbror som bogserar hem mig, och jag får återgå till att köra passaten. I kälarne satt några halvfulla grabbar och sjöng och drack nere vid vattnet och hade det myspys! Jag skjutsade några till pubaftonen och sen åkte jag hem till dans dator och satt där ett tag. Natten avslutades med att jag, dan och sandström nattfikade hemma hos maud och stoneface.

Idag skulle jag egentligen jobba igen, men det blidde inge av det så jag har varit hemma på sköna hammarn och njutit av det regninga/soliga vädret.

Nä nu ska jag fylla i litte tider så jag får litte lön!

Kommentera

Publiceras ej