Idag var jag tillbaka på jobbet efter två veckors ledighet, typ en vecka för länge om jag får säga det själv. Men det var roligt att vara tillbaka. Det mesta var sig likt, förutom att det har börjat två nya killar! Det ska bli roligt att lära känna dom. :)

Annars i veckan så har jag varit ute på krogen med Sanna och röjt, varit bakis i solen med brudarna samt tittat på en bil.

Nu har jag även fått schemat fram tills i augusti och det ser riktigt bra ut. Jag är helledig i två veckor, dock är dom ej efter varandra, men det gör ingenting för mig! Om plånboken tillåter så kanske jag klämmer in en sista-minuten där. Jag är även ledig dom helger som jag vill vara ledig; midsommar, cruisingen och yran, men annars jobbar jag i stort sätt varje helg. Mer nöjd hade jag inte kunnat varit! Älskar mitt jobb så goddamnit mycket. 

 
Dagens outfit!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej