Hello. Nu är jag åter hemma på byn och därav kan använda mig utav intranätet och blügga.

Tjaaaaaaa vad har hänt sen sist då.... Jag har ju varit på partykryssning till Åbo! Tog med mig fyra finfina vänner, några giganter och några andra och bilade ner till huvudstaden. Har ni mäkrt att man blir full fort och på lite alkohol om man dricker när man åker bil? Kändes som att man vart klappkanon i Bräcke, sen fyllekäk i Sundsvall och sen bakis i Tönnebro typ. Men i Knivsta laddade man om! Konsumerade alkohol i över 20 timmar. En riktigt rolig polis bjöd mig på sista drinken kl 4 när baren stängde. Somnade kl 9 på morgonen.

Sen dess har jag jobbat 8 dagar i rad så jag har inte hunnit med mycket annat. Var ut och åt mat med Stellan, Dan, Tim och Nils i lördags på Captain Cook, huuuuuur gott som helst! Senare mötte jag upp gigantenlagergrabbarna och drack vin på Bishops och sen drinkar på G3. Att jobba dagen efter var väl inte det roligaste.. Men värt det.

Imorgon kväll åker jag till Jönköping. Jag, Bobbo och Jonathan från jobbet ska på kurs i två dagar och lära oss mer om elgiganten, det ska bli sköj. Det ska också bli spännande att se en ny stad. Bara utav det lilla jag fick se av Stockholm förra helgen gjorde mig sugen att flytta till en större stad och testa något nytt. Dock trivs ju jag riktigt bra med mitt liv i Östersund. Bra lägenhet, bäst jobb, nära hem till byn, många fina människor att vara med. Men att se sig om skadar ju inte.

Kommentera

Publiceras ej