HEJ! Jag har inte dött, jag har bara jobbat rumpan av mig och sen gått på semester igen, yey! 
Just nu befinner jag mig hos P i storstan, och här har vi hunnit med myche! Gått på stan, varit i kista galleria, varit på outleten i barkaby, besökt två olika Elgigantenbutiker (hej arbetsskadad) och idag har vi varit i Solna centrum för att köpa en sketen tygkasse. Allt detta på tre dagar! Vi har även hunnit med att äta pizza två gånger, hamburgare och tacos. Älskar våra kostvanor. 
 
Det jag egentligen ville säga var att imorgon åker vi utomlands! 04:00 kommer taxin som ska köra oss till Arlanda. 06:45 går planet till Kreta! 7 dagar av sol, bad, öl och en massssssa mat. Kan inte bli annat än underbart. 
När vi kommer hem så blir det att direkt åka till Ösd för den 3 september börjar jag min nya tjänst på jobbet, då jävlar ska det jobbas! 

Kommentera

Publiceras ej