Jag lyssnar på spotify för första gången på flera månader. Med andra ord, jag är hemma på hammarn. Det jag gör här är att gå ut och gå med Molly, mamma och momma, titta på Pippi med Tova, prata om bilar med pappa, samt att jag sitter jävligt mycket i sängen med datorn i knät. Laddar hem Vampire Diaries (den enda serien jag följer slaviskt nu för tiden), laddar hem ny musik till phonen, läser en massa blogz och försöker hålla mig ifrån att internetshoppa.

Jag är inne i en konstig period i mitt liv nu. Jag har inga pengar alls då biljäveln slukade allt när den bestämde sig för att pajja, jag är för trött för att göra något efter jobbet och just nu känns allt bara som en stor SUCK.
En av mina bästa kompisar är sjuk, min andra bästa kompis har förlorat en närstående, mamma höll på att jobba sig in i väggen, han som jag vill träffa varje dag bor 60 mil bort och kan inte flytta till mig, också var det jag ockå. Mitt största problem just nu är pengar. Har 600:- att leva på tills nästa lön.. Vi får väl se hur det går.
Jag skulle vilja stanna tiden här hemma, så kan jag dra till Norge och jobba ihjäl mig ett tag och komma tillbaka med pengar och fortsätta leva på här.

2 kommentarer

Linnea

29 Feb 2012 20:22

Du får komma och leva hos mig :-)

caroline

29 Feb 2012 23:41

åh du är så gullig! bli inte förvånad om jag kommer en natt och kryper ner mellan dig och simon.. hehe

Kommentera

Publiceras ej